فایل فلش مخصوص تلویزونهای اسمارت با شمارهای پارت نامبر tp.hv.553.pc821 نرم افزار با ظاهر لوگوی استارست می باشد

فایل فلش مخصوص تلویزیونهای اسمارت سازکار با پنلهای 43 تا 75 اینچ

نام نرم افزار: allupgrade_v553_sos

68750 تومان

عسل وحشی تهیه شده از بیشها و باغات اطراف دزفول استان خوزستان

مقدار موجودی 12/6 کیلو دوازده کیلو و ششصد کرم با شاخه محاسبه شده و بدون احتساب ظرف عسل

البته همان طور که میبینید شاخه ها تا حد امکان برداشته شده

و مقدار خیلی کمی که واقعا شاخه های مانده به آسانی قابل حذف و یا بررداشتن نیست

قیمت هر کیلو عسل 800 وتمان هست

  کدمحصول:534068

مقدار کل12کیلو

800000 تومان

دُهن الحنظل الاصلی (روغن هندوانه ابوجهل اصلی)

این محصول توسط عطار پیشکسوت تایید شده است

خرید و فروش روغن های گیاهی

به صورت 500 % ارگانیک و بهداشتی به همراه برگه آنالیز عرضه می گردد...

  کدمحصول:534062

مقدار کل18عدد

2200 تومان


نوشته شده توسط : كريم شريفي

جدیدترین ترفندهای ویندوز 10

جدیدترین ترفندهای ویندوز 10

جدیدترین ترفندهای ویندوز 10

شاید بسیاری از کاربران جدید سیستم‌های رایانه‌ای ندانند ویندوز 95 چه شکلی بوده و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌داده است، اما در همین حد بدانید که پیش از ویندوز 95، حداکثر کاراکتری که کاربر می‌توانسته به نام یک فایل اختصاص دهد هشت کاراکتر بوده و سه کاراکتر نیز در پایان مشخص‌کننده پسوند فایل بوده است. به این فایل‌ها 8.3 می‌گفتند و پس از آن ویندوز 95 این محدودیت را کنار زد و این امکان را برای کاربر فراهم کرد تا در چنین مواردی از حداکثر 260 کاراکتر کمک بگیرد. این محدودیت کاراکتر نسبتا زیاد بود و همین عامل موجب شد پیش از انتشار ویندوز 10 نیز روشی برای عبور از آن طراحی نشود. اما باوجود حجم بسیار بالای اطلاعات کاربران و ذخیره‌سازی این اطلاعات در پوشه‌های تو در تو، مسیر قرارگیری فایل‌ها در سیستم‌های رایانه‌ای طولانی‌تر شد و موجب گردید تا 260 کاراکتر نیز نوعی محدودیت به‌شمار برود.

به‌عبارت دقیق‌تر چنانچه شما بخواهید فایلی را از درایوی به درایو دیگر منتقل کنید، اما مقصد موردنظر، مسیری تو در تو باشد (به‌عنوان مثال 30 پوشه که هر کدام 10 کاراکتر را برای نام به خود اختصاص داده‌اند) با پیغام خطای Destination Path Too Long به معنای طولانی بودن مسیر مقصد مواجه خواهید شد. این طولانی بودن ناشی از همان محدودیت 260 کاراکتری است که تا پیش از انتشار به‌روزرسانی سالانه ویندوز 10 روشی برای عبور از آن طراحی نشده بود، اما حالا می‌توانید با یک ترفند ساده به دو روش مختلف این محدودیت را بردارید و در هر مقصدی با هر طول رشته‌ای، عملیات موردنظر خود را اجرا کنید. روش اول: هک رجیستری

کلید استارت را از روی صفحه‌کلید رایانه فشار داده و پس از تایپ عبارت regedit کلید اینتر را بزنید.

در ستون سمت راست کلیدی با عنوان LongPathsEnabled را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید. چنانچه این کلید را مشاهده نمی‌کنید از سمت چپ روی پوشه FileSystem کلیک راست کرده و پس از مراجعه به منوی New گزینه DWORD (32-bit) Value را انتخاب کرده و عنوان LongPathsEnabled را به آن اختصاص دهید. مقدار مشخص شده در بخش Value Data را از صفر به یک تغییر دهید.

رجیستری را ببندید و رایانه را یک مرتبه ری‌استارت کنید تا تغییرات اعمال شده و محدودیت‌ها برداشته شود.

روش دوم: ویرایش قوانین

کلید استارت را از روی صفحه‌کلید فشار داده و پس از تایپ عبارت gpedit.msc، کلید اینتر را فشار دهید.

در پنجره Local Group Policy Editor مسیر زیر را دنبال کنید:

Computer Configuration » Administrative Templates » System » Filesystem

در سمت راست گزینه Enable win32 long paths را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید. در پنجره به‌نمایش درآمده گزینه Enabled را انتخاب کرده و با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کنید.

رایانه را یک مرتبه ری‌استارت کنید تا تغییرات ذخیره شود.



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 849
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

ترفند ذره بین ویندوز

ترفند ذره بین ویندوز

برای اجراي ذره بين ويندوز دستور magnify را در Run تايپ نمایید .

اکنون قسمت بالاي Desktop شما به ذره بين تبديل مي‌شود. با استفاده از پنجره

Magnifier Setting كه همزمان باز مي‌شود مي‌توانيد تنظيمات دلخواه خود را اعمال نمایید.



:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

چگونه رنگ بندی cmd ویندوز را تغییر دهیم؟




ابزار Command prompt ویندوز یا همان CMD همیشه سیاه رنگ بوده و همیشه هم سیاه باقی خواهد ماند؛ آیا این موضوع صحیح است؟
همیشه فکر میکنیم که چون CMD آخرین ریشه های بازمانده از سیستم عامل DOS را در خود دارد، باید سیاه باشد. اما واقعیت این است که شما قادر به تغییر رنگ بندی این ابزار در ویندوز هستید، آن هم به هر رنگی که دوست داشته باشید.


صورتی و سبز، سیاه و قرمز، آبی و زرد و ... . اما چطور؟ اول از همه باید CMD را اجرا کنید. برای اینکار هم میتوانید از منوی استارت کمک بگیرید و هم با فشار دادن Win + R و وارد کردن عبارت cmd در پنجره Run این ابزار را اجرا کنید. بعد از آن بر روی نوار بالای پنجره cmd کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید.

در پنجره بعدی به تب Colors بروید که در آنجا در سمت چپ تنظیمات رنگ مربوط به موارد مختلف را میبینید و میتوانید انتخاب کنید. برای مثال تنظیمات Screen Background رنگ پیش زمینه CMD و Screen Text رنگ متن را تغییر میدهد.

 



اکنون با این راه کار به راحتی میتوانید CMD خود را از زمینه DOS مانند آن جدا کرده و حالتی مدرن تر به آن ببخشید.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانستني ها , ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

چگونه برنامه های Windows 10 را تنها در ۱ ثانیه پیدا کنیم؟

ویندوز ۸ به بعد مخصوصا Windows 10 یک مشکلی که داشت پیدا کردن برنامه ها بود! حداقل ۱۰ ثانیه گشتن برای یافتن یک برنامه، خیلی کمه؟ حالا فرض کنید میخواهید ۶ تا برنامه رو باز کنید، تازه این زمان برای وقتیه که دستتون راه افتاده! به علاوه تو این دوره و زمونه کی حوصله دقت کردن داره!
امروز (امشب!) در shavour.lxb.ir قصد معرفی ترفند هایی رو داریم که می توانند به شما در پیدا کردن برنامه ها کمک شایانی کنند. پس لطفا برسام رو تنها نگذارید

چگونه برنامه های Windows 10 را تنها در ۱ ثانیه پیدا کنیم؟

Windows 10

در کل بگیم که کار خیلی پیچیده ای در پیش ندارید؛ در Start > All Apps، بر روی هر یک از سر بخش ها (مانند ۰-۹، A,B,C و …) کلیک کنید. اکنون باید یک منوی باز شونده الفبایی جدول شکل را مشاهده کنید. سپس برای مثال، ما به دنبال برنامه Sports می گردیم، به آسانی بر روی S کلیک کرده و به لیست برنامه هایی که با S شروع می شوند، می رویم. اکنون دیگر پیدا کردن آسان تر می شود.

alphabet-menu-640x460

این برای خارجی ها آسان تلقی می شود! ما ایرانی ها خودمان نابغه ایطوچیزاییم! بهترین راه جستجو در بخش Search کنار استارت هست. اگر هم نخواستید می توانید درست مانند ویندوز ۷ و پایین تر، بر روی برنامه راست کلیک کرده و Pin to Taskbar را کلیک نمایید. این هم راهی برای افراد تازه کار که می توانند واقعا در ۱ ثانیه برنامه را یافته و باز کنند. تا اکتشافت بعدی خدا نگهدار!

امیدواریم از این آموزش (و یادآوری) لذت برده باشید.با برسام همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

رسال فایل بدون اینترنت

 

HyperTerminal  برنامه ای است كه توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید. 
 

 


 
شاید شما هم مانند من از ارسال فایلها توسط ابزار ذخیره سازی (مانند CD، دیسك و...) خسته شده اید در این قسمت قصد داریم به بررسی یكی از قابلیتهای جذاب و كمتر شناخته شده ویندوز كه توانایی بالایی در ارسال و دریافت فایلهای مختلف به نام Hyper Terminal بپردازیم. 
 


HyperTerminal چیست؟ 

HyperTerminal برنامه ای است كه توسط آن می توانید با استفاده از خطوط تلفن (و بدون نیاز به اینترنت) فایلهایی را از هر نوع به دوستانتان ارسال و یا از آنها فایلهایی را دریافت نمایید. در صورت كار با این برنامه در بسیاری از موارد شما دیگر نیازی به استفاده از اینترنت نخواهید داشت، بنابراین قادرید در هزینه های اتصال به اینترنت تا حد زیادی صرفه جویی كنید.

برنامه Hyper Terminal به صورتی كاملاً ساده و آسان طراحی گردیده به صورتی كه شما با چند بار كار كردن با آن می توانید با نحوه كار كاملاً آشنا گردید. 

نكته: برای استفاده از HyperTerminal شما به امكانات خاص نیاز ندارید فقط كافی است كه كامپیوتر شما و فردگیرنده به یك مودم مجهز باشد تا شما از طریق خط تلفن فایل مورد نظرتان را ارسال و یا دریافت نمایید. 

نحوه استفاده از Hyper Terminal 

برای فعال نمودن HyperTerminal در ویندوز xp به روی كلید Start كلیك نموده و از منوی كشویی ظاهر شده به ترتیب Accessories < All programs < Hyper Terminal< Communications را انتخاب كنید تا پنجره Connection Description در روی صفحه نمایش ظاهر گردد. 

در كادر فوق یك نام را برای اتصال وارد كرده و از قسمت Icon یك آیكون را به دلخواه انتخاب نموده و بر روی كلید OK كلیك كنید. 

در پنجره Connect To از منوی كشویی Country / region كشور محل سكونت خود (كه در اینجاIRAN را باید انتخاب نمایید مگر اینكه خارج از ایران زندگی می كنید)، AreaCode كد كشور،phonenumber شماره تلفن تماس و از منوی ConnectUsing ابزار مورد استفاده (كه در این جا مودم می باشد) را انتخاب كرده و برروی كلید OK كلیك نمایید. 

نكته: در قسمت phone number شما باید شماره تلفن شخصی كه می خواهید برای او فایل مورد نظرتان را ارسال كنید را وارد نمایید. 

در پنجره Connect شما كافی است بر روی كلید Dial كلیك كنید تا شماره گیری انجام گیرد. در این مرحله در صورتی كه می خواهید تغییری در شماره تلفن تماس و یا محل سكونت خود دهید كافی است برروی كلیدهای Modify یا Dialing properties كلیك كرده و در كادرهای محاوره ای ظاهر شده تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید. بعد از چند لحظه شماره گیری توسط مودم انجام می شود. 

تنظیماتی كه فرد گیرنده باید انجام دهد 

برای دریافت یك فایل از طریق HyperTerminal فقط كافی است در پنجره اصلی برنامه از منوی Callگزینه Wait For a Call را انتخاب نمایید. بعد از چند لحظه شما می توانید فایلهای ارسالی را دریافت كنید. 

ارسال فایلها 

بعد از اینكه در پنجره Connect تنظیمات مربوطه را انجام دادید و توسط شماره گیری به شماره مربوطه متصل شدید. برای مشخص كردن فایلهای ارسالی از منوی Transfer گزینه Send File را انتخاب كنید تا كادر محاوره ای Send File در روی صفحه نمایش ظاهر گردد. 
در كادر محاوره ای ظاهر شده برای انتخاب فایل مورد نظرتان بر روی كلید Browse كلیك كنید تا كادر محاوره ای Select File to Send در روی صفحه نمایش ظاهر گردد. 

در كادر محاوره ای فوق شما كافی است فایل مورد نظرتان را انتخاب نموده و بر روی كلید Openكلیك نمایید و در كادر محاوره ای Send file بر روی كلید Send كلیك كنید تا عمل ارسال انجام پذیرد. 

ارسال پیغام به صورت متن


بعد از اینكه به شماره مورد نظرتان متصل شدید در پنجره اصلی برنامه Hyper Terminal شما به صورت مستقیم می توانید متن مورد نظرتان را تایپ نمایید. متن تایپی در این قسمت برای دوست شما كه به كامپیوتر او توسط برنامه Hyper Terminal متصل شدید نیز قابل مشاهده می باشد. 

مشخص كردن محلی برای ذخیره سازی فایلهای دریافتی 

شما به سادگی می توانید محلی را برای ذخیره سازی فایلهای دریافتی از طریق برنامه را به صورت پیش فرض تعریف نمایید. برای این منظور از منوی Transfer گزینه Receive File را انتخاب نمایید تا كادر محاوره ای مربوطه در روی صفحه نمایش ظاهر گردد. در كار محاوره ای فوق شما با كلیك نمودن كلید Browse می توانید محلی را برای ذخیره سازی فایل دریافتی تعیین نمایید. 

ذخیره سازی اتصال 

بعد از برقراری ارتباط از طریق برنامه Hyper Terminal، شما می توانید اتصال فوق را برای استفاده مجدد ذخیره نمایید. برای این منظور از منوی كشویی File گزینه Save را انتخاب كنید. با این كار اتصال شما با اسمی كه شما برای آن مشخص نموده اید ذخیره می گردد، برای برقراری اتصال برای دفعات آتی، در زیر منوی Accessories < All Programs < Start HyperTerminal Communications كافی است به روی نام اتصال فقط كلیك كنید. 

قطع نمودن اتصال 

بعد از اینكه فایل های موردنظرتان را برای دوستانتان ارسال كردید و یا از آنها دریافت كردید، برای قطع نمودن اتصال به روی گزینه Disconnect كلیك نمایید تا اتصال شما قطع گردد. 

نوار ابزار برنامه Hyper Terminal 

در نوار ابزار برنامه HyperTerminal مجموعه دستورات پراستفاده به صورت آیكونهایی در دسترس شما قرار گرفته است. در صورتی كه نوار ابزار برنامه در زیر نوار منوها وجود نداشت از زیر منویView گزینه ToolBar را انتخاب كنید

 پیروز و پایدار باشیدچشمک



:: موضوعات مرتبط: ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 923
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

این فلش های کنار شورت کات‏ها

توی ویندوز بعضی وقتها خیلی اعصاب خرد کن میشه،

مثل وقتی که آیکون های شورت کارت‏ها

رو عوض میکنی و یه آیکون خوشکل

میزاری اونوقته که به شدت

این فلش ها میره رو اعصاب آدم
همین مشکل رو داشتم یه سرچی

توی گوگل کردم و راه حل حذفش از رجستری رو پیدا کردم


فقط دو نکته :

1. رجیستری همون قلب ویندوزه؛

پس با قلب ویندوز با احتیاط برخورد کنید؛

به چیزایی که نمی دونید دست نزنید

2. از قلب ویندوز نترسید؛ شلوغ هست،

گنگ هست؛ اما بسیار آسونه

نکته مهم:

حتما قبل از حذف کلید هاتون ازشون

یه کپی داشته باشید

تا در صورت بروز مشکل بتونید

برشون گردونید سرجای اصلی

و مشکلتون رو رفع کنید
روش خروجی گرفتن از رجیستری بسیار آسونه،

روی کلید مورد نظر کلید میکنید و از منوی فایل

گزینه Export رو انتخاب میکنید،

در آخر کلید مورد نظر رو با نام دلخواه ذخیره میکنید





:: موضوعات مرتبط: ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

 

یک پروسه طولانی داره

1. سی دی ویندوز رو داخل دستگاه بگذارید و بعد از بوت شدن وارد repair شوید

عکس: پنجره نصب ویندوز



:: موضوعات مرتبط: ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : كريم شريفي

 

این یکی از ترفندهای جالب ویندوز XP است

و در واقع روشی جالب جهت نفوذ به ویندوزXP است

اگر پسورد کامپیوترتان را فراموش کرده باشید

یکی از مشکلات ویندوز xp راه نفوذ

به آن در صورت فراموش کردن password می باشد .

همانطور که همه شما می دانید xp امکان

جالب switch user را دارد که می توان

محیط را برای کار user های مختلف فراهم کرد .

حالا اگر شما این password را فراموش کنید چاره چیست؟

در این حالت چند راه نفوذ هست

و آن این است که در هنگام ظاهر شدن منوی کاربران در ابتدا ،

دو بار کلیدهای ALT+CTRL+ DELETE را فشار دهید

سپس در قسمت نام کلمه administrator را تایپ کرده

و قسمت password را خالی بگذارید

و Ok را بزنید در این حال وارد سیستم می شوید.

حال اگر در هنگام نصب

ویندوز Xp برای Admin پسورد گذاشته باشند چه کار کنیم؟

برای این کار قبل یا هنگام بالا آمدن

ویندوز کلید F۸ را زده سپس بسته

به نوع نیاز خود یکی از گزینه های Safe Mode را انتخاب کنید.

بعد از وارد شدن به ویندوز در منو Start کلیک کنید

سپس گزینه RUN را انتخاب کرده و در جایی خالی

عبارت Control userpasswords۲ را تایپ کنید.

پنجره باز شده دارای ۲ TAB

به نام های Users & Advanced می باشد. TAB Users

را انتخاب کرده و تیک گزینه:

User must enter a username and password to use this computer را بردارید.

با برداشتن تیک این گزینه دیگر هنگام

ورود به ویندوز از شما پسورد گرفته نمی شود.

حالا با استفاده از گزینه Add می توان نام کاربری

را به آن اضافه و با استفاده از گزینه Remove می توان

نام کاربری را حذف کرد همچنین با استفاده

از گزینه Properties می توان میزان دسترسی

کاربران به ویندوز را تعیین کرد.

پاک کردن پسورد کامپیوتر (پسورد اصلی سخت افزار )

یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران با آن روبرو هستند

مشکل فراموش کردن پسورد BIOS کامپیوتر است.

چرا که با این کار دیگر امکان ورود به کامپیوتر را نخواهند داشت.

معمولأ برای رفع این مشکل درآوردن باتری ساعت

از روی مادربورد پیشنهاد میشود.

اما این کار همیشه و هرجا قابل انجام نیست.

چرا که ممکن است سیستم شخصی

شما نباشد یا حتی دستگاه یک لپتاپ باشد.

اما با استفاده از این روش شما به سادگی

و تنها با تایپ یک دستور ساده

پسورد ذخیره شده روی BIOS را کلأ محو میکنید!
برای این کار:
شما ابتدا نیاز به یک سی دی Bootable دارید.

این نوع سی دی در هر مکانی یافت میشود.

سی دی نصب ویندوز شما

هم احتمال بسیار زیاد Bootable است.
همچنین میتوانید خودتان یک فلاپی بوتیبل بسازید.

مهم این است که شما به نوعی وارد خط فرمان شوید.
همچنین اگر DOS دارید میتوانید

از آن استفاده کنید.
پس از ورود به خط فرمان با استفاده

از هر یک از طرق بالا کافی است

دستورات زیر را با دقت وارد نمایید:
کد:
 DEBUG O ۷۰ ۷۱ O ۷۱ ۷۲ O ۷۲ ۷۳ Q دقت کنید

بعد از وارد کردن هر خط دکمه Enter را بزنید ،

سپس خط بعدی را وارد کرده

و مجدد Enter بزنید تا به خط پایان برسید.
اکنون پس از وارد کردن آخرین خط کار تمام است

و شما میتوانید مطمئن

باشید پسورد BIOS شما پاک شده است.
حال سیستم را Reset کنید و مشاهده کنید

که دیگر پس از ورود به سیستم

از شما پسوردی خواسته نمیشود.
اگر account به صورت limited و guest نباشه.
۱) میتونین از ریجستری ویندوز استفاده کنین:
به کلید زیر برید:
 HKEY_LOCAL_

MACHINESoftwareMicrosoft

Windows

NTCurrentVersion

Winlogon

SpecialAccount

UserList

تو قسمت راست داده هایی

با نامهای VUSR_ و IUSR_(IUSR_ برای administrator و VUSR_ برای یوزر های دیگه است) وجود دارد آنها را پاک کرده و دوباره عین همونا رو بسازید.با این کار موقع عوض کردن پسورد دیگه پسورد قبلی(current password) ویندوز رو ازتون نمی خواد و شما میتونین پسورد جدید خودتونو وارد کنین. اگه میخواین ببینین چی شده میتونین یه یار logoff کنین و دوباره برین تو ویندوز.
۲) روش دیگه اینکه که وارد Command prompt میشین.(از قسمت Run تایپ میکنین cmd ) بعد توش مینویسین :
 Net User Username Newpasswors بعد به جای Username نام account خودتون و به جای Newpassword پسورد جدید خودتون رو مینویسین حالا اینتر رو بزنید.اگه چنین پیغامی اومد یعنی پسورد ویندوز حالا عوض شده: The command
 completed successfuly نکته: اگه نام User خودتونو بلد نیستید میتونین از تو درایوی که ویندوز توش نصبه بعد برید تو پوشهDucuments and Setting نام فولدرهایی که اونجا می بینین نام User های شما است.
۳) روش سوم اینه که اگه Administrator ویندوز پسورد نداشته باشه وقتی منوی کاربران ظاهر میشه (همون صفحه Welcome خودمون) دو بار کلید های Ctrl+Alt+Del رو فشار بدین و توی کادری که ظاهر میشه تو قسمت نام بنوسیسن administrator و پسورد رو خالی بذارید و ok تا وارد یوزر administrator ویندوز خودتون پشین حالا میتونین با کمک روش ۱ یا۲ پسورد یوزری را که فراموش کردین یا عوض شده عوض کنین.
۴) اگه administrator ویندوز هم پسورد داشت ناراحت نباشین میشه راحت پسور اونو هم شکست اما حالا باید ویندوز را در حالت Safe mode اجرا کنید.بدین صورت که قبل از بالا آمدن ویندوز کلید F۸ رو فشار بدین و بعد Safe mode رو انتخاب کنید. بعد از این که رفتین تو ویندوز حالا تو Run تایپ کنید :
 control userpassword۲ پنجره ای باز میشه که تو تب Users و Advance رو دارهUser رو انتخاب کنید و تیک گزینه User must enter a username and password to usethiscomputer
رو بردارید.با برداشتن تیک این گزینه دیگه وقت وارد شدن به ویندوز ازتون پسورد نمیخواد. حتی میتونین با استفاده ازadd و remove نام کاربری جدیدی درست کنید و یا کاربر قبلی رو پاک کنید از گزینه properties هم میتونین برای تعیین میزان دسترسی کاربران به ویندوز استفاده کرد.



:: موضوعات مرتبط: ترفند هاي Windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 823
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد